گرمایش سوله و سالن های صنعتی【30% مصرف کمتر】

برآورد هزینه سالن های صنعتی

برای برآورد هزینه نصب هیتر تابشی در سالن های صنعتی بر روی برآورد هزینه کلیک کنید

درخواست مشاوره رایگان​

برای دریافت مشاوره رایگان بر روی درخواست مشاوره کلیک کنید و فرم مربوطه را پر کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیریند

دانلود کاتالوگ

برای دانلود کاتالوگ محصولات یوتاب بر روی دانلود کاتالوگ کلیک کنید

مهم ترین مشکلات گرمایش سالن صنعتی و سوله ها

از مهم ترین مشکلات سالن صنعتی و سوله ها این است که سیستم های گرمایشی مورد استفاده برای این نوع فضاها به خاطر وجود ارتفاع بالا و گرمای بالارونده، کف سالن سردتر می ماند و سیستم گرمایشی استفاده شده باید به اندازه ای بزرگ و قدرتمند باشد که بتواند فضا را به خوبی گرم کند. اما مشکل بعدی که به وجود می آید این است که هزینه نصب و سوخت این دستگاه ها به خاطر بزرگی زیاد خواهد بود.

در گذشته برای گرمایش سالن های صنعتی و سوله ها از انواع سیستم گرمایشی مانند: هیتر های دمنده (هیتر های صنعتی) ، بخاری های معمولی و سیستم موتورخانه مرکزی که حرارت آن به صورت حرکت هوا منتقل می شد استفاده می شده که امروزه تامین گرمایش سالن های صنعتی و کارگاهی با روش های قدیمی به صرفه نیست و همچنین در برخی از سالن ها یا سوله هایی که سقف آن ها کاملا پوشیده و عایق هستند از سیستم گرمایش از کف نیز استفاده می شود که این سیستم راندمان مناسب برای سالن های بزرگ را ندارد و همچنین هزینه اجرای آن برای ساختمان های صنعتی بالا بوده و همچنین قابل اجرا در همه سالن ها نیست.

گرمایش سالن های صنعتی به دلیل ابعاد، ارتفاع و ساعات کاری زیاد از اهمیت بالایی برخوردار است. در  سالن های صنعتی به خاطر وجود ارتفاع بالا و گرمای بالا رونده، کف سالن سردتر می ماند و سیستم گرمایشی استفاده شده باید به اندازه ای بزرگ و قدرتمند باشد که بتواند فضا را به خوبی گرم کند. اما مشکل بعدی که به وجود می آید این است که هزینه نصب و سوخت این دستگاه ها به خاطر بزرگی زیاد خواهد بود.

چرا هیتر تابشی یوتاب؟

شرکت یوتاب صاحب امتیاز ثبت اختراع هیترهای تابشی مبدل دار ترموستاتیک با 30 تا 40 درصد مصرف انرژی کمتر نسبت به هیترهای موجود در بازار است. هیتر های تابشی یوتاب علاوه بر مصرف کمتر، تا 80 درصد صدای کمتری را نسبت هیتر های مشابه تولید میکنند.

چرا هیتر تابشی یوتاب به صرفه است؟

مشکلات سیستم های گرمایشی سنتی زیاد بوده و همچنین خرابی های زیادی را پس از مدتی به همراه خواهد داشت. از جمله این مشکلات صدای آزاردهنده  فن دمنده، نیاز به تعبیه فضای مجزا برای موتورخانه، مصرف بالای برق، وجود مشکلاتی مانند ترکیدگی لوله ها هنگام یخ بندان را می توان نام برد و همچنین مشکل دیگری که سیستم های گرمایش قدیمی نام برده شده دارند این است که باید دو روز قبل (در هوای زمستان) سیستم گرمایشی را روشن کنید تا گرمای سالن به حد مطلوب برسد زیرا که این سیستم گرمایشی از روش همرفت برای گرم کردن محیط استفاده میکند و باید هوا را از بالا یعنی نزدیک سقف گرم کند و کم کم به کف سالن برسد.

در واقع در یک سالن صنعتی شما اول باید هوا و دیوار ها و اجسام را گرم کنید تا خودتان گرما را احساس کنید.

این مدت زمان طولانی که برای گرم کردن محیط سالن استفاده می شود موجب می شود که مصرف سوخت و برق به صورت قابل توجهی بالا برود.

مسلما این فضاها به علت بزرگی و اتلاف بالای انرژی گرما، نمی توانند با بخاری یا رادیاتور یا حتی با هیتر های دمنده گرم شوند بنابراین سیستم های گرمایش تابشی گزینه مناسبی برای گرمایش سالن های صنعتی می باشد و بهترین و مقرون به صرفه ترین روش تامین گرما، استفاده از بخاری تابشی یا همان هیتر تابشی ها  می باشد. از آنجایی که هیتر تابشی گرمایش بهینه را فراهم می کند، از مهم ترین دلایل استفاده از آن ها می باشد و همچنین هیتر های تابشی باعث بالا رفتن راندمان مجموعه یا شرکت، و در کنار مصرف پایین و گرمای مطلوب می  شوند.

برای مثال اگر شما از بخاری های معمولی یا دمنده استفاده کنید شخصی که در سالن کار میکند با احساس سرما به سمت بخاری می رود تا گرمای بیشتری را دریافت کند که این کار موجب می شود به خاطر رها کردن کار خود، راندمان کاری مجموعه به کندی پیش برود. اما با استفاده از هیترهای تابشی، پرسنل مجموعه نیازی به ترک محل کار خود ندارد و گرمای مورد نیاز را در همان منطقه که کار میکند، دریافت می کند.

اما در رابطه با گرمایش سالن صنعتی یک مبحث دیگری وجود دارد که به گرمایش و تهویه مطبوع می پردازد که اصطاح انگلیسی آن HVAC است.

گرمایش و تهویه مطبوع یا HVAC سالن صنعتی چیست؟

گرمایش و تهویه هوا که به انگلیسی Heating Ventilating and Air Conditioning نوشته می شود و عبارت HVAC نیز حرف اول این کلمات است که به مجموعه فناوری‌های مربوط به «گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع» اطلاق می‌شود که شامل فناوری‌های مربوط به ایجاد آسایش از طریق تهویه و ایجاد شرایط دمایی مطبوع برای محیط‌های داخلی ساختمان است.

طراحی سامانه های HVAC یکی از زیرگروه های اصلی مهندسی مکانیک و بر اساس اصول ترمودینامیک، مکانیک شاره‌ها و انتقال گرما شکل گرفته است که یکی از اهدف آن ایجاد شراط آسایش گرمایی برای کارکنان و افراد است.

آسایش گرمایی به حالتی اطلاق می شود که یک فرد با تغییر دمایی هیچ واکنش رفتاری را انجام نمی دهد یا به صورت ساده تر شرایطی ذهنی است که احساس رضایت از شرایط دمایی محیط را بیان می‌کند.

شرایط دمایی گفته شده درباره سرمایش سالن صنعتی یا سرد سازی و کاهش دمای هوا و رساندن آن به حد مطبوع نیز صادق است که به آن سرمایش یا HVACR یا HACR گفته می شود.

معمولا برای خنک سازی فضای سالن های صنعتی یا ساختمان های صنعتی از دستگاه های چیلر استفاده میکنند که نیازمند تعبیه فضای مخصوص برای دستگاه چیلر می باشد.

نحوه گرمایش بخاری تابشی در سالن های صنعتی و سوله ها

نحوه گرمایش هیتر تابشی

در تامین گرمایش سالن های صنعتی و سوله ها بخاری های تابشی و هیتر تابشی های سقفی همانند خورشید، گرما را به صورت امواج تابشی به سطح بدن افراد و اجسام منتقل کرده و آن ها را گرم می نماید. سیستم گرمایش تابشی از طریق احتراق سوخت بوده و انرژی استخراج شده حاصل از آن به لوله های آلومینایز و با دمای بالا انتقال داده و امواج تابشی گرمای مادون قرمز به صورت یکسان و کنترل شده به فضای آن محیط پخش شده و آنجا را گرم می کند.

مشاوره رایگان
منتظر تماس شما هستیم
021-91018021
اگر امکان تماس از جانب شما وجود ندارد
ما با شما تماس میگیریم
فرم زیر را پر کرده و برای ما ارسال کنید تا با شما تماس بگیریم

مهم‌ترین مزیت هیترهای تابشی سالن های صنعتی

مهم ترین مزیت گرمایش سوله و سالن صنعتی با استفاده از بخاری های تابشی این است که برای گرم کردن سالن های صنعتی نیازی به گرم کردن هوا نیست و گرمای تولید شده جذب هوا نمی شود و مستقیما به سمت پایین و افراد و اجسام مانند میز و صندلی می تابد که این سیستم گرمایشی با مصرف کم برق و گاز می تواند گرمایی بیشتر از سیستم های قدیمی تولید کند. این سیستم گرمایشی می تواند تا 50 درصد مصرف برق و سوخت را نسبت به سیستم های قدیمی کاهش دهد.

مزیت بعدی هیتر های تابشی کم صدا بودن آن است. هیتر های تولیدی توسط شرکت یوتاب به خاطر نصب مبدل، تا 80 درصد صدای مشعل را کاهش می دهد. در صورتی که صدای بخاری های دمنده بسیار آزاردهنده است.

و همچنین مبدل نصب شده بر روی مشعل هیترهای تابشی یوتاب باعث می شود گرمایی که از طریق دودکش به بیرون هدر می رود را بازیابی کرده و مجددا وارد محیط کند.

02pakdis

تفاوت گرمایش مرکزی با بخاری تابشی

سیستم گرمایش تابشی مرکزی برای گرم کردن سالن های بسیار بزرگ استفاده می شود. این سیستم گرمایشی به این صورت عمل میکند که موتورخانه تعبیه شده در بخشی از فضای ساختمان حرارت مورد نیاز را تولید کرده و از طریق کانال ها و لوله ها به فضاهای مختلف انتقال داده می شود.

بزرگترین مشکل این نوع گرمایش این است که به خاطر تک واحدی بودن سیستم تولید کننده حرارت، در صورت خرابی یا مشکل فنی، کل سالن دچار افت دما شده و همچنین در این سیستم گرمایش دمای بخشی از سالن که در نزدیکی موتورخانه است بیشتر از سایر مناطق بوده و دمای دورترین بخش سالن، کمتر از حد مطلوب خواهد بود.

اما هیتر های تابشی 3 مزیت مهم نسبت به سیستم گرمایش مرکزی دارند:

1- در صورت نیاز می توانید فقط دستگاه هیتر بخشی که در آن کار میکنید را روشن کنید و سایر بخش ها را خاموش کنید.

2- در صورت خرابی یکی از بخاری های تابشی می توانید تا زمان رسیدن تکنسین های فنی شرکت ، از هیتر های سالم دیگر برای گرم کردن سالن استفاده کنید. در صورتی که این امکان در گرمایش مرکزی وجود ندارد.

3- بخاری های تابشی نیازی به تعبیه فضای جدا یا اتاقک دیگری ندارند به همین خاطر اگر مشکلی از بابت نبود فضای دیگر دارید هیتر های تابشی مشکل کمبود جا را حل می کند.

نحوه کار کرد سیستم بخاری تابشی

گرمایش تابشی به این صورت است که گاز های طبیعی توسط مشعل های مخصوص، به هیترهای تابشی یا هیتر تابشی منتقل شده و درون لوله های مخصوص ضد حریق از جنس آلومینایز با درصد بالایی از تابش زیاد حرارت می سوزد. این حرارت ایجاد شده به تدریج تبدیل به امواج حرارتی مادون قرمز شده و به وسیله سطوح منعکس کننده (Reflector) که در قسمت سقف و بالای دستگاه به شکل ذوزنقه قرار داده شده است انعکاس یافته و گرمای ایجاد شده از آن، به سمت پایین می تابد که در این صورت همانند یک چتر حرارتی، کل آن فضای باز که در محدوده هیتر تابشی قرار گرفته است را پوشش می دهد.

بخش مهمی که باید در هیتر های تابشی به خوبی کار کند، بخش دودکش یا خروجی گازهای سمی می باشد. اگر این قسمت از هیتر به درستی کار نکند گازهای سمی تولید شده را وارد فضای داخلی کرده که موجب کاهش شدید کیفیت هوای داخل سالن شده و در شرایط بدتر موجب خطرات جانی می شود. این بخش مربوط به مبحث IAQ یا آلودگی هوای داخل ساختمان (Indoor Air Quality) می باشد و در سالن ها یا فضاهای تجاری که کیفیت هوای داخلی در آن مهم است، نیازمند بررسی کیفیت هوا توسط متخصص کیفیت هوای فضای تجاری است.

هیترهای تابشی نزدیک ترین حس به گرمای تابش نور خورشید را در هنگام برخورد با سطوح و افراد ایجاد می کنند که بسیار احساس مطلوب و خوشایندی را به همراه دارد. هیتر تابشی ها به عنوان خورشید مصنوعی حرارتی نیز شناخته می شود که قسمت های اصلی این دستگاه ها شامل، لوله های تابشی، رفلکتور، فن و مشعل مخصوص تابشی می باشد.

از هیتر های تابشی در گرمایش گاراژ مخصوصا گاراژ های بزرگ می توان استفاده کرد که اگر گاراژ به اندازه یک یا دو ماشین بوده و زیاد بزرگ نیست می توان از هیتر برقی یا پنل تابشی کوچک نیز استفاده کرد که با توجه به هزینه مصرف برق، در طولانی مدت مقرون به صرفه نیست.

در برخی موارد خاص ممکن است نیاز باشد مشعل این دستگاه در خارج از سالن نصب شود که این مورد یکی از ویژگی های این نوع سیستم گرمایشی می باشد.

مثلا در گرمایش سالن های صنعتی که رطوبت هوا به دلیل به کار بردن آب در سالن بالا است، می توان مشعل هیتر تابشی را در خارج از سالن نصب کرد و فقط لوله های تابشی وارد بخشی که قصد گرمایش آن را دارید شوند.

تعداد هیترهای تابشی مورد نیاز برای سالن صنعتی

تعداد هیترهای تابشی که در سالن های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد به 3 عامل اصلی  و مهم بستگی دارد.

اولین عاملی که در تعداد هیتر های نصب شده در یک سالن  تاثیر میگذارد، لوکیشن جغرافیایی سالن است. زیرا دمای شهر های مختلف کشور در فصل های سرد سال به خصوص در هوای زمستان تفاوت های چشمگیری با یکدیگر دارند که در این شرایط 1 یا 2 دستگاه بیشتر نصب می شود.

دومین عامل موثر، میزان ارتفاع سالن است که در تعیین تعداد هیتر های مورد نیاز، دخالت دارد. هر چه ارتفاع سالن بیشتر باشد انرژی گرمایشی زیادی لازم است تا فضای داخلی آن را گرم کند. 

سومین عامل نوع کاربری سالن صنعتی است که مشخص می کند چه تعداد بخاری تابشی لازم است تا دمای داخل سالن به حد آسایش گرمایی برسد.

برای مثال در سالنی که آب بیشتر مصرف می شود باید 1 یا 2 هیتر بیشتر نصب شود تا بتواند گرمایی که توسط آب جذب می شود را جبران کند.

مشتریان یوتاب

آیا بخاری تابشی برای سالن ها و سوله ها ایمن هستند؟

همه دستگاه هایی که مولد گرما هستند نیازمند رعایت موارد ایمنی هستند که هیتر های تابشی نیز به این صورت هستند و باید موارد ایمنی را برای حفظ جان از خطرات احتمالی رعایت کرد.

اما با توجه به سیستم گرمایش تابشی با توجه به اینکه این نوع هیتر در ارتفاع و به صورت آویز از سقف نصب می شود، بروز خطر های احتمالی در این سیستم های گرمایشی تا حد زیادی کاهش می یابد. یکی از خطراتی که در سیستم های گرمایش سنتی وجود داشت این بود که چون سیستم گرمایشی در دسترس و مجاور افراد قرار داشت، احتمال ایجاد خطرات جانی و آتش سوزی وجود داشت.

اما به خاطر این که هیتر های تابشی در ارتفاع نصب می شوند و در مجاورت افراد و اجسام نیستند، وجود این گونه خطرات کاهش می یابد.

انواع بخاری تابشی برای سالن های صنعتی و سوله ها

مناسب ترین نوع هیتر تابشی برای سالن های صنعتی و سوله ها، در کل دو نوع می باشد. 

1- بخاری تابشی لوله ای مدل LT

این نوع هیتر تابشی برای تامین انرژی خود به طور همزمان به گاز شهری و انرژی برق 220v نیاز دارد. این سیستم هیتر تابشی به وسیله یک مشعل مبدل دار ترموستاتیک با شعله طویل و با سوزاندن مواد احتراقی و پخش آن به داخل یک خط لوله آلومینایز موجب تولید امواج فروسرخ شده که پس از انعکاس از رفلکتور و تابیدن این امواج به سطح اجسام و بدن انسان، گرمایی مانند نور آفتاب را ایجاد می کند.

از این مدل هیتر تابشی می توان در ساختمان های صنعتی ، فضای تجاری، کارگاه ها یا گرمایش انبار استفاده کرد.

این سیستم برای کنترل دمای محیط مجهز به ترموستات نیز می باشد.

2- بخاری تابشی لوله ای مدل UT

هیتر تابشی مدل UT نیز مانند مدل قبلی برای تامین انرژی و گرم کردن محیط، به انرژی برق و گاز شهری به صورت همزمان نیاز دارد. این سیستم هیتر تابشی نیز با استفاده از یک دستگاه مشعل مبدل دار ترموستاتیک با شعله طویل و با سوزاندن مواد احتراقی و پخش آن داخل یک خط لوله U شکل از جنس آلومینایز موجب تولید امواج فروسرخ شده که تابیدن این امواج به سطح اجسام و بدن انسان، گرمایی نظیر نور آفتاب را ایجاد می کند.

این مدل از هیتر های تابشی برای گرمایش کارخانه بزرگ، گرمایش ساختمان های تجاری، انبارهای بزرگ، سوله ها و سالن های بزرگ استفاده کرد.

زاویه نصب هیتر های تابشی

یک هیتر تابشی بهترین عملکرد را زمانی دارد که به صورت کاملا عمودی و به صورت آویز از سقف نصب شود. اما در مواردی لازم است که هیتر تابشی موردنظر بر روی دیوار و با زاویه نصب شود.

در این موارد زاویه نصب بخاری تابشی نباید از 15 درجه بیشتر باشد. علت آن این است که حرارت انعکاس یافته از هیتر از محدوده چتر حرارتی بیرون بوده و به خوبی انعکاس داده نمی شود و هدر رفت حرارت بیشتر می شود.

گارانتی محصولات یوتاب

محصولات شرکت یوتاب همگی دارای گارانتی هستند. بخش مشعل هیتر های تابشی دارای 2 سال گارانتی، و بخش لوله های آلومینایز دارای 10 سال گارانتی تعویض بوده و همچنین به صورت مادام العمر خدمات پس از فروش دارند.

در صورت بروز هر گونه مشکل فنی تنها با یک تماس، تکنسین های حرفه ای یوتاب برای رفع مشکل به محل مورد نظر شما اعزام می شوند.

کاربرد هیتر های تابشی یوتاب

محصولات این شرکت در بخش های عمومی، صنعتی، گلخانه ای، طیور و ورزشی کاربرد فراوانی دارد. از ویژگی های کارآمد هیتر های تابشی این است که به کارفرما یا مدیر سالن این امکان را می دهد که مناطقی از سالن را که گرمایش مورد نیاز است را انتخاب و فقط گرمایش آن مناطق را تامین کند.

درواقع مدیران می توانند ایستگاه های کاری مورد استفاده را با استفاده از هیتر های آن مناطق گرم کنند.

نکات مهم در خرید هیتر های تابشی

1- نکته اول

در هنگام خرید هیتر های تابشی باید حتما به این نکته توجه ویژه ای کرد که ارتفاع کف تا سقف مکان شما حداقل باید 4 متر باشد. علت لزوم این ارتفاع به خاطر حرارت بالای هیتر های تابشی است که وقتی در ارتفاع پایینی نصب می شوند حرارت تولید شده آن ها موجب اذیت افرادی که در زیر هیتر تابشی قرار دارند می شود.

ممکن است برخی شرکت هایی که قصد دارید از آن ها هیتر تابشی خریداری کنید، این نکته را به شما اطلاع ندهند و شما پس از نصب هیتر تابشی متوجه شوید که این نوع سیستم مناسب مکان شما نیست.

نکته دوم

دومین نکته ای که باید در هنگام خرید هیتر های تابشی به آن ها توجه کنید جنس لوله های استفاده شده در آن هاست. برخی از شرکت های تولید کننده هیتر های تابشی از لوله های آهنی معمولی استفاده می کنند که فقط یک لایه نازک رنگ خورده اند که این لوله ها پس از مدت کوتاهی که در معرض حرارت و هوا باشد فرسوده می شود.

همچنین برخی دیگر از شرکت های تولید کننده هیترهای تابشی از لوله های آتشخوار استفاده می کنند که این نوع لوله ها بیشتر برای استفاده در داخل دیگهای بخار استفاده می شوند و چون در داخل دیگ با آب در تماس است، حرارت بالایی را متحمل نمی شود. اما اگر این نوع لوله را در هوای آزاد  و حرارت زیاد قرار دهیم پس از مدت کوتاهی فرسوده شده و از بین می رود.

بهترین نوع لوله برای هیتر های تابشی استفاده از لوله های آلومینایز می باشد که به خاطر داشتن روکش آلومینیومی همراه با سیلیس، حرارت زیادی را می تواند تحمل کند و  هم در برابر فرسایش مقاوم باشد.

جدول مشخصات هیتر تابشی های مدل LT و UT

ویژگی / مدل 20UT 20LT 30UT 30LT 40UT 40LT 50UT 50LT 55UT 55LT
طول کلی دستگاه ها (cm) 370 650 370 650 470 850 670 1250 820 1650
عرض دستگاه (cm) 61 42 61 42 61 42 61 42 61 42
وزن دستگاه (kg) 52 54 52 54 60 60 87 92 115 120
ظرفیت حرارتی(گاز طبیعی) (kw) 15 15 19 19 39 39 45 45 49 49
میزان مصرف گاز (m3/h) 1.5 1.5 1.91 1.91 3.9 3.9 4.5 4.5 5.5 5.5
ظرفیت حرارتی(گاز مایع) (kw) 15 15 19 19 39 39 45 45 49 49
میزان مصرف گاز (kg/h) 1.17 1.17 1.48 1.48 2.7 2.7 3 3 3.5 3.5
لوله ورودی و خروجی هوا (Ø) 102 102 102 102 102 102 102 102 102 102
برق مصرفی (w) 120 120 120 120 120 120 120 120 120 120
لوله گاز (R) R 1/2' R 1/2' R 1/2' R 1/2' R 1/2' R 1/2' R 3/4' R 3/4' R 3/4' R 3/4'
منبع تغذیه برق 220 V / 50 Hz 220 V / 50 Hz 220 V / 50 Hz 220 V / 50 Hz 220 V / 50 Hz 220 V / 50 Hz 220 V / 50 Hz 220 V / 50 Hz 220 V / 50 Hz 220 V / 50 Hz
ویژگی / مدل
20UT
طول کلی دستگاه ها (cm)
370
عرض دستگاه (cm)
61
وزن دستگاه (kg)
52
ظرفیت حرارتی(گاز طبیعی) (kw)
15
میزان مصرف گاز (m3/h)
1.5
ظرفیت حرارتی(گاز مایع) (kw)
15
میزان مصرف گاز (kg/h)
1.17
لوله ورودی و خروجی هوا (Ø)
102
برق مصرفی (w)
120
لوله گاز (R)
R 1/2'
منبع تغذیه برق
220 V / 50 Hz
ویژگی / مدل
20LT
طول کلی دستگاه ها (cm)
650
عرض دستگاه (cm)
42
وزن دستگاه (kg)
54
ظرفیت حرارتی(گاز طبیعی) (kw)
15
میزان مصرف گاز (m3/h)
1.5
ظرفیت حرارتی(گاز مایع) (kw)
15
میزان مصرف گاز (kg/h)
1.17
لوله ورودی و خروجی هوا (Ø)
102
برق مصرفی (w)
120
لوله گاز (R)
R 1/2'
منبع تغذیه برق
220 V / 50 Hz
ویژگی / مدل
30UT
طول کلی دستگاه ها (cm)
370
عرض دستگاه (cm)
61
وزن دستگاه (kg)
52
ظرفیت حرارتی(گاز طبیعی) (kw)
19
میزان مصرف گاز (m3/h)
1.91
ظرفیت حرارتی(گاز مایع) (kw)
19
میزان مصرف گاز (kg/h)
1.48
لوله ورودی و خروجی هوا (Ø)
102
برق مصرفی (w)
120
لوله گاز (R)
R 1/2'
منبع تغذیه برق
220 V / 50 Hz
ویژگی / مدل
30LT
طول کلی دستگاه ها (cm)
650
عرض دستگاه (cm)
42
وزن دستگاه (kg)
54
ظرفیت حرارتی(گاز طبیعی) (kw)
19
میزان مصرف گاز (m3/h)
1.91
ظرفیت حرارتی(گاز مایع) (kw)
19
میزان مصرف گاز (kg/h)
1.48
لوله ورودی و خروجی هوا (Ø)
102
برق مصرفی (w)
120
لوله گاز (R)
R 1/2'
منبع تغذیه برق
220 V / 50 Hz
ویژگی / مدل
40UT
طول کلی دستگاه ها (cm)
470
عرض دستگاه (cm)
61
وزن دستگاه (kg)
60
ظرفیت حرارتی(گاز طبیعی) (kw)
39
میزان مصرف گاز (m3/h)
3.9
ظرفیت حرارتی(گاز مایع) (kw)
39
میزان مصرف گاز (kg/h)
2.7
لوله ورودی و خروجی هوا (Ø)
102
برق مصرفی (w)
120
لوله گاز (R)
R 1/2'
منبع تغذیه برق
220 V / 50 Hz
ویژگی / مدل
40LT
طول کلی دستگاه ها (cm)
850
عرض دستگاه (cm)
42
وزن دستگاه (kg)
60
ظرفیت حرارتی(گاز طبیعی) (kw)
39
میزان مصرف گاز (m3/h)
3.9
ظرفیت حرارتی(گاز مایع) (kw)
39
میزان مصرف گاز (kg/h)
2.7
لوله ورودی و خروجی هوا (Ø)
102
برق مصرفی (w)
120
لوله گاز (R)
R 1/2'
منبع تغذیه برق
220 V / 50 Hz
ویژگی / مدل
50UT
طول کلی دستگاه ها (cm)
670
عرض دستگاه (cm)
61
وزن دستگاه (kg)
87
ظرفیت حرارتی(گاز طبیعی) (kw)
45
میزان مصرف گاز (m3/h)
4.5
ظرفیت حرارتی(گاز مایع) (kw)
45
میزان مصرف گاز (kg/h)
3
لوله ورودی و خروجی هوا (Ø)
102
برق مصرفی (w)
120
لوله گاز (R)
R 3/4'
منبع تغذیه برق
220 V / 50 Hz
ویژگی / مدل
50LT
طول کلی دستگاه ها (cm)
1250
عرض دستگاه (cm)
42
وزن دستگاه (kg)
92
ظرفیت حرارتی(گاز طبیعی) (kw)
45
میزان مصرف گاز (m3/h)
4.5
ظرفیت حرارتی(گاز مایع) (kw)
45
میزان مصرف گاز (kg/h)
3
لوله ورودی و خروجی هوا (Ø)
102
برق مصرفی (w)
120
لوله گاز (R)
R 3/4'
منبع تغذیه برق
220 V / 50 Hz
ویژگی / مدل
55UT
طول کلی دستگاه ها (cm)
820
عرض دستگاه (cm)
61
وزن دستگاه (kg)
115
ظرفیت حرارتی(گاز طبیعی) (kw)
49
میزان مصرف گاز (m3/h)
5.5
ظرفیت حرارتی(گاز مایع) (kw)
49
میزان مصرف گاز (kg/h)
3.5
لوله ورودی و خروجی هوا (Ø)
102
برق مصرفی (w)
120
لوله گاز (R)
R 3/4'
منبع تغذیه برق
220 V / 50 Hz
ویژگی / مدل
55LT
طول کلی دستگاه ها (cm)
1650
عرض دستگاه (cm)
42
وزن دستگاه (kg)
120
ظرفیت حرارتی(گاز طبیعی) (kw)
49
میزان مصرف گاز (m3/h)
5.5
ظرفیت حرارتی(گاز مایع) (kw)
49
میزان مصرف گاز (kg/h)
3.5
لوله ورودی و خروجی هوا (Ø)
102
برق مصرفی (w)
120
لوله گاز (R)
R 3/4'
منبع تغذیه برق
220 V / 50 Hz

1111111111

وبلاگ

آخرین اخبار و مقالات یوتاب

قیمت بخاری تابشی【مهر 1402】بهترین قیمت!

بخاری تابشی بخاری تابشی یکی از بهترین سیستم‌های گرمایشی می‌باشد که می تواند برای...

گرمایش تابشی چیست؟【بهترین راه کاهش مصرف انرژی】

تابش خورشید یکی از مهمترین منابع گرمایش تابشی در سیاره ماست. خورشید به صورت...

قیمت سیستم گرمایشی گلخانه【به همراه قیمت】مهر 1402

در این صفحه می توانید قیمت تجهیزات گرمایشی گلخانه را مشاهده نمایید

فرم درخواست مشاوره رایگان

فرم زیر را پر کرده و برای ما ارسال کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند